Adăugarea, editarea și vizualizarea Sesizărilor
Formularul de adăugare sau editare a unei Sesizări conține următoarele câmpuri:
- Adresă de email,
- Descrierea sesizării,
- Formular pentru atașarea documentelor ce susțin sesizarea,
- Propunere pentru soluționarea sesizării,
- Alegerea modului de a primi răspunsul,
- Bifă pentru a notifica dacă v-ați adresat și altor instituții,
- Mențiuni diverse,
- Bifă pentru a fi de acord cu termenii si contițiile impuse de Consiliu (necesar pentru trimiterea către Registratură);
Pagina arată în felul următor:
Butonul Salveaza reține toate datele introduse în câmpuri pentru a putea fi editate mai tarziu.
Butonul Trimite, va lua toate datele din câmpuri și le va trimite spre registratură. Pentru a folosi acest buton este necesar să bifați căsuța „Acceptă” din partea stângă.
Ultimul câmp îl reprezintă un cod captcha, care funcționează ca o metodă anti-spam.
Atenție! Vă rugăm în câmpul Mențiuni să specificați adresa la care doriți să fiți contactat.