Consiliul Concurenţei

Adăugarea, editarea și vizualizarea Cererilor de Derogare

Cererile de derogare sunt structurate pe două secțiuni mari. Acestea se numesc „Întreprinderi” și „Cererea de derogare” iar în pagină arată așa:

Consiliul Concurenţei

Cele doua secțiuni, dar si subsecțiunile lor, pot fi expandate prin click pe săgetuțele marcate în poza de mai sus. Deasupra celor două secțiuni mari se află un câmp numit „Descriere pe scurt”. Acest câmp este vizibil doar de către cel care a creat formularul și nu este transmis mai departe.

Consiliul Concurenţei

Acest câmp este folosit pentru a putea identifica și diferenția mai multe cereri de derogare. Descrierea introdusă la adăugare sau editare apare pe pagina de vizualizare în partea dreaptă, în dreptul fiecărui formular:

Consiliul Concurenţei

Secțiunea „Întreprinderi” conține subsecțiuni în care trebuie introduse date de grup ce vor fi folosite în a doua secțiune. Puteți introduce date despre firmele care participa la concentrare, ca de exemplu numele lor cu adresă completă pentru fiecare, persoane de contact, reprezentanți, activitate economică, întreprinderi concurente, etc. Fiecare subsecțiune are un buton „Adaugă” care introduce datele în listare, dar ca acestea să fie reținute în sistem, trebuie folosit butonul „Salvează” de la sfarșitul paginii.

Consiliul Concurenţei

Toate Informațiile introduse în secțiunea „Întreprinderi” vor popula câmpuri de tip dropdown din secțiunea „Concentrare economică”. Secțiunea „Întreprinderi” nu va fi trimisă spre registratură și nu va apărea nici în PDFurile generate de către aplicație. Selectarea datelor în secțiunea „Concentrare economică” se face din meniuri dropdown populate anterior cu date:

Consiliul Concurenţei

După completarea tuturor datelor relevante trebuie să selectați și câmpul „Alege organizatia initiatoare”. După aceea bifați opțiunea „Acceptul privind termenii si conditiile impuse de Consiliul Concurentei” iar formularul poate fi trimis.

Consiliul Concurenţei


Butonul Salveaza reține toate datele introduse în câmpuri pentru a putea fi editate mai tarziu.

Butonul Trimite, va lua toate datele din câmpuri și le va trimite spre registratură. Pentru a folosi acest buton este necesar să bifați căsuța „Acceptă” din partea stângă.