Adăugarea, editarea și vizualizarea Petițiilor
Formularul de adăugare sau editare a unei Petiții conține următoarele câmpuri:
- CNP-ul (doar în cazul persoanelor fizice),
- Titlul petiției,
- Descrierea petiției,
- Formular pentru atașarea documentelor ce susțin petiția,
- Alegerea modului de a primi răspunsul,
- Mențiuni diverse,
- Bifă pentru a fi de acord cu termenii si contițiile impuse de Consiliu (necesar pentru trimiterea către Registratură);
Pagina arată în felul următor:
Butonul Salveaza reține toate datele introduse în câmpuri pentru a putea fi editate mai tarziu.
Butonul Trimite, va lua toate datele din câmpuri și le va trimite spre registratură. Pentru a folosi acest buton este necesar să bifați căsuța „Acceptă” din partea stângă.
Pentru a edita sau vizualiza o petiție trebuie să accesați pagina „Vizualizare lista de petitie depuse on-line”. Veți observa că unele intrări au butonul Editează, iar altele au butonul Vizualizează. Diferența este dată de faptul dacă un formular a fost sau nu transmis către Registratură, deoarece formularele trimise nu mai pot fi editate, ci doar vizualizate. Lista formularelor arată așa: