Adăugarea, editarea și vizualizarea Plângerilor
Formularul de adăugare sau editare a unei Cereri de Informații Publice conține următoarele secțiuni:
- Informații privind reclamantul și întreprinderea sau asociația de întreprinderi/autoritatea ori instituția administrației publice centrale sau locale ori entitățile (societăți comerciale, regii autonome etc.) către care acestea își deleagă atribuțiile împotriva căreia se formulează plângerea
- Detalii privind presupusa încălcare a legii și informații și documente în susținerea acestora,
- Soluționarea plângerii de către Consiliul Concurenței și interesul legitim,
- Alegerea modului de a primi răspunsul,
- Mențiuni diverse,
- Proceduri declanșate în fața altor autorități de concurenţă şi a instanţelor judecătoreşti;
Pagina arată în felul următor:
Butonul Salveaza reține toate datele introduse în câmpuri pentru a putea fi editate mai tarziu.
Butonul Trimite, va lua toate datele din câmpuri și le va trimite spre registratură. Pentru a folosi acest buton este necesar să bifați căsuța „Acceptă” din partea stângă.
Pentru a edita sau vizualiza o plângere trebuie să accesați pagina „Vizualizare lista de plangere depuse on-line”. Veți observa că unele intrări au butonul Editează, iar altele au butonul Vizualizează. Diferența este dată de faptul dacă un formular a fost sau nu transmis către Registratură, deoarece formularele trimise nu mai pot fi editate, ci doar vizualizate. Lista formularelor arată așa: